10 februari 2012

Aftellen

Het aftellen is begonnen, zo langzamerhand moet ik de tas gaan inpakken voor volgende week.
Een stapeltje nieuwe pyamabroeken, leuke shirts, een makkelijk vest... ik heb maar van alles gekocht, want toen ik mijn revalidatieprogramma erbij pakte zag ik dat ik heel wat uurtjes over de gangen moet lopen. Ze zetten je daar flink aan het werk... en dan moet je je wel prettig voelen in wat je aanhebt. Verder een stapeltje tijdschriften en boeken. Een klein borduursetje, dat ik toevallig voor mijn verjaardag kreeg. Wat lintjes, vilt en knoopjes... ook leuk om mee te prutsen mocht ik me vervelen. Een mp3-speler met mooie muziek...

En tja.. wat neem je verder mee?

Veel goede moed, in gedachten alle lieve wensen, het meeleven & de gebeden van de mensen om ons heen, de knuffels die ik de afgelopen week al in 't voren kreeg van de kinderen (want straks ben je er niet...), vertrouwen dat we allemaal, thuis en in het ziekenhuis, in goede Handen zijn. Maar makkelijk zal het absoluut niet zijn, een zware buikoperatie door de MDL-chirurg en gynaecoloog, wachten op de uitslagen, een lijf dat nooit meer zal zijn zoals nu is. Het is moeilijk en 't maakt me ook verdrietig dat het nodig is, maar het moet om gezond te worden en hopelijk ook te blijven. En op een bepaalde manier, een ingewikkelde & moeilijke manier, is het dan toch goed, omdat het moet.

Voorlopig zal ik dus waarschijnlijk niet bloggen, ik wil er verder niet al te veel inhoudelijk over kwijt op het www. Misschien alleen even een kort berichtje om te zeggen hoe het gaat. En als ik daarna weer zin en energie heb om over de 'gewone dingen' te schrijven, zien jullie me vanzelf weer verschijnen!

19 opmerkingen:

Aritha V. zei

Heel veel sterkte en ik blijf voor je bidden.

marion anderson zei

ik wens je dat je positief en sterk kan zijn , ben goed voor jezelf, sterkte , liefs marion

Jantine zei

Je bent in goede Handen, maar dat zal het niet makkelijker maken. Sterkte!

Vlijtig Liesje zei

Sterkte met de operatie!

Ria zei

Heel veel sterkte en bovenal Gods Zegen toegewenst. Ik blijf je gedenken!

Ik hoop dat het mogelijk is dat we iets over je horen. Misschien kan je man een klein berichtje schrijven en anders wachten we in vertrouwen tot je weer sterk genoeg bent en weer zin hebt om te schrijven. Zorg vooral goed voor jezelf!
Virtuele knuffel.

Jolanda zei

Heel, heel veel sterkte gewenst!

Anoniem zei

Zoals Jantine ook zegt: je bent in goed handen. Weet dat je daar op mag vertrouwen. En daarnaast zijn wij allen in gedachten bij je. Heel veel sterkte.

Jolanda zei

Lieve Jessica, ik ga aan je denken en zend je heel veel positiviteit. Luister naar je lichaam en neem je tijd om lichamelijk en mentaal te herstellen...het kost tijd, veel tijd, maar met jouw kracht gaat het zeker goed komen, lieve groet en dikke kus, Jolanda

crea annemieke zei

Ik heb je verhaal gelezen.... wat een onbekende toekomst ligt er voor je.... misschien bang, angstig, bedrukt, bedroefd..... ik wil je veel sterkte toewensen maar bovenal dat de Heere je nabij mag zijn en het ervaren mag worden Zijn nabijheid in alle dingen.

Een lieve hartelijke groet van Crea Annemieke

Saskia zei

Heel veel sterkte voor jou en je familie de komende tijd. Groetjes Saskia

jezebelle zei

heel veel sterkte lieve Jente toen ik ooit in drie maanden tijd twee moest geopereerd worden heb ik mijn enorm opgetrokken door de denken in de toekomst zo van volgend zomer zit ik op een stoel in de duinen van Normandie ...dat heeft mij toen erg geholpen maar moeilijk blijft het wel hé zeker met de kindjes die nog zo klein zijn! toen ik wakker werd lag er een liedje van de kinderen zelf gemaakt :(thema van mega-mindy) wat springt eruit het vliegmachien niet die dame van hierboven maar megamama ik heb het nu nog altijd gespaard!dikke knuffel vanwege Jezebelle

Anoniem zei

Heel veel sterkte, en ik ben in gedachten bij je.
Neem je tijd om weer te herstellen van deze zware operatie.
Laat iig wel even wat van je horen (via je man)

Imre

Mij zei

Heel veel sterkte! Mij

Bienemize zei

Heel veel sterkte !!!!!!

Onder de knotwilg zei

Heel veel sterkte, voor jouw en je familie.

Liefs Tineke

Annemiek zei

Heel veel sterkte en kracht toegewenst en ik zal voor jullie bidden.
Annemiek

hartelijk zei

Jente, eenvoorspoedige operatie en een heel goed herstel wens ik je toe, mag de vrede van God die alle verstand te boven gaat in jullie zijn.
Hartelijke groetjes Adraiana

Franca zei

Heel veel sterkte, goede moed en fijne mensen om je heen. Dat wil ik je graag toewensen. Je weet dat ik aan je zal denken (en een kaarsje opsteek voor je).
lieve groetjes, Franca.

Jolanda zei

Je bent heel moedig.
Ik wens je heel veel sterkte en Gods nabijheid toe.