28 november 2013

snel projectje tussendoor...

 in de pre-sint en verjaardagen drukte komt het nu niet van grote projecten
maar een snelle knutsel tussendoor is altijd leuk om te doen!

ik maakte een nieuwe slinger voor onze dochter
want morgen hoopt ze alweer twaalf te worden!
een hele dame ineens, wat gaat de tijd snel...


gisteravond was ik er mee bezig, maar ze kwam elke keer beneden
steeds moest ik het snel wegmoffelen...

daarom nu onder schooltijd de laatste dingetjes vastgezet
later vandaag komt het er ook niet meer van
en heb hem gelijk goed opgeborgen... je weet maar nooit...
sinds sint in het land is zijn mijn gewone verstopplekken niet meer zo veilig... :-)
 

het idee zag ik bij Kreamade
je maakt het met taartrondjes en lint
en wat je maar leuk vindt & in huis hebt om het af te maken
gezellig, makkelijk, voordelig en snel klaar!

en nu snel verder...
want er moet nog veel 'tussendoor' gebeuren vandaag



9 opmerkingen:

kreamade zei

Wat leuk!! In jouw uitvoering met de kleurtjes, knopen ook helemaal mooi! gr. Hennie p.s. geniet morgen van de verjaardag hè!

crochetcookingandmore zei

Leuk! Vond 'm toen bij Hennie ook al zo leuk! Dit is een echte meidenslinger!
Fijne verjaardag morgen.

Anoniem zei

Leuk!!!!

Stof With Love zei

Ik ben hier via Kreamade! Wat een superleuke slinger is dit geworden zeg!!

kom we gaan slingers ophangen zei

wat zijn die taartrondjes handig he, en ze kosten ook nog eens niks. Ze liggen hier in alle maten in de knutsellade. Vandeweek kwamen ze in de vorm van pietenkraag voorbij ;-) Fijne verjaardag!

Franca zei

Ze zijn echt heel mooi, compleet met de gehaakte bloemetjes en knoopjes.
Knap stukje werk!

Vlijtig Liesje zei

Superleuk zeg! Dat is weer eens iets anders dan die driehoekige vlaggetjes.

Jo en joh zei

Heel mooi. wel lastig als ze in de buurt is. 12 jaar? ja dat wordt al een hele dame. Fijne verjaardag.

Maggie zei

Echt een gezellige meidenslinger! FIjne dag! :-)