4 januari 2014

MadeWithLove#1 : stempel voor cadeaulabels

 vandaag de aftrap van mijn goede voornemen
het eerste berichtje uit een serie van 52 ;-)

al tijden was ik van plan om zelf stempels te maken
en in kerstvakantie ging ik eindelijk eens op zoek naar materiaal
in de stad zonder succes - leverancier failliet, komt niets meer binnen -
maar op het www had ik meer geluk!


en even later ging dit vrolijke pakje door mijn brievenbus
het gutssetje en wat labeltjes die ik bestelde bij Readkapke
supersnelle levering en als een cadeautje verpakt!


op een rustig vakantie-luier-momentje
ging ik op zolder aan de slag, probeerde wat uit
heerlijk in het zonnetje, muziekje op de achtergrond...


mijn eerste stempel! klein maar fijn...
geplakt op een schijfje beukenhout 
van de oude haag uit onze tuin 
dat maakt net even 'af'


dochter leek het ook wel wat en ging ook aan de slag
 ze maakte een leuke naamstempel


en ik kocht maar snel een voorraadje gummen,
want er borrelen ineens veel nieuwe ideetjes op...

9 opmerkingen:

Jolanda zei

Dat is superleuk! Dank voor het delen en fijn weekend.

Jo en joh zei

Wow, die zijn erg mooi geworden.

marmarel zei

Wat leuk!! Je dochter kan er ook wat van! Dit zou ik ook nog graag eens doen. :-)

franca zei

Mooi!
Nog twee dagen werken, dan kan ik ook weer aan de knutsel.
Ik heb er zin in.
Jullie stempel lijken zo professioneel.
groetjes, Franca.

Unknown zei

wat leuk....ga ik ook maar eens proberen.

Unknown zei

wat leuk....ga ik ook maar eens proberen.

Doortje Dartel zei

Een leuk cadeautje voor jezelf en waar de kids ook plezier van hebben.
Je stempels zien er super uit!

Lentebloemen zei

Dit is ook leuk zeg!Je bent je voornemen al goed aan het waarmaken zeg,leuk al die zelfgemaakte dingetjes!

Anoniem zei

Da's leuk, Jente! Dit ga ik combineren met de zojuist gemaakte kleihangers. Groet, Gea