8 februari 2010

De kadootjes zijn voor....


Wat een boel mensen deden er mee met de give-away,
meer dan ik had verwacht, leuk!
Bedankt voor jullie complimentjes en alle leuke reacties!
Alleen daarvan heb ik al weer nieuwe inspiratie gekregen.

'k Moest heel wat namen opschrijven op de briefjes :-)

Maar dan nu de eerste loting
De baboeska sleutelhanger is voor...


Muchodinero!

En het wollen hart is voor...



Aafke!
Allebei van harte!
Willen jullie me mailen? Dan stuur ik het pakje deze week op.

En heb je niets gewonnen...
een andere keer beter ;-)

Naast deze give-aways nog veel andere dingen te maken, de bestellingen druppelen van verschillende kanten ineens binnen. Je mag natuurlijk nooit klagen als de zaken goed gaan ;-), maar er moet nu toch wel flink wat werk verzet worden: twee naamslabben, twee labeldoekjes, een schoudertas, vier sleutelhangers en een hart (en er staat deze week nog een workshop op de planning). En voor eigen gebruik nog een heel aantal (afscheids)kadootjes, verstelgoed :-( en een schooltas voor de jongste die bijna vier wordt.

Dus niet kletsen (of bloggen) maar doen, vanavond zit ik achter mijn naaimachientje.

5 opmerkingen:

Sandra zei

Hoera voor de winnaars.

Veel plezier met de opdrachten.

~*~ saskia ~*~ zei

G E F E L I C I T E E R D ! ! !

Leuke blog!

Groetjes van Saskia

muchodinero zei

Joepie ik heb gewonnen lees ik, hartstikke leuk!!

Unknown zei

winnaars gefeliciteerd! en hihihi, je bent net zo druk als ik lees ik.... leuk he! succes!

Vlijtig Liesje zei

Dat is een flinke bestelling! Werk ze.