13 december 2010

Stokjes gekregen

Van Johanna en van Monique kreeg ik een stokje aangereikt met het verzoek of ik tien gedachten van vandaag met jullie wil delen.


  1. De wekker gaat... blijf ik nog even liggen of sta ik gelijk op? Hopelijk zijn we op tijd klaar en is de dijk niet glad, zodat we op tijd in D.eventer zijn bij de chiropractor.
  2. Gezellig om samen met de middelste alleen in de auto te zitten! Lekker samen kletsen en luisteren naar een gouden boekjes cd.
  3. Als we thuis zijn moet ik snel een nieuwe was aanzetten voor ik naar de volgende afspraak ga, anders puilen de wasmanden morgen zo uit.
  4. Het grote voordeel van veel weg zijn is dat het best netjes blijft in huis en je maandagochtend snel klaar bent met opruimen.
  5. Op het adventstafeltje en wat lampjes na heb ik nog weinig 'aan kerst' gedaan... ik ga eens lekker wat aanrommelen vandaag en wat meer gezellige hoekjes maken.
  6. Wat leuk, iemand bestelt een stapeltje sleutelhangers! Morgenochtend maar eens lekker aan de slag gaan met de verschillende bestellingen..
  7. Wat een sneeuw ineens! Hopelijk kunnen we vanavond nog wel op bezoek bij een oom en tante een dorp verderop!
  8. Manlief had wel eens andere schoenen aan mogen trekken voor we de deur uit gingen... ;-)
  9. Hoe zouden de cavia's het hebben bij de opvang? Niet vergeten een mailtje te sturen.
  10. Helperdehelp... straal vergeten dat de jongste kerstontbijt heeft vandaag.. Waarom doen ze het niet in alle groepen op dezelfde dag!

Er zijn al heel wat stokjes in de rondte gegaan bij de blogs die ik lees... aan wie ik hem zou kunnen doorgeven? Misschien aan Janneke en Franca?? Voel je vrij om het stokje al dan niet over te nemen!

    Geen opmerkingen: