5 januari 2010

Hoe het gaat met m'n winkeltje

Vorig jaar ben ik in de tweede helft van het jaar begonnen met een webwinkeltje, om het alfabetiseringswerk dat een lieve vriendin doet in het 'Vliegerland' te ondersteunen. Om te voorkomen dat mijn weblog daar geblokt wordt (dat is in het verleden al eens gebeurd en dan kan ze dus niet meer meelezen) noem ik verder geen namen. Wil je meer weten, neem dan rustig een kijkje via deze link.

De meeste opdrachten kreeg ik uit m'n directe omgeving via mond-tot-mond reclame, een aantal mensen bestelden iets nadat het in de rondzendbrief van vriendin had gestaan. Ik kreeg ook een aantal bestellingen via m'n weblog! Misschien leuk om nu te vertellen dat ik in december 75 euro over heb kunnen maken naar de organisatie waar m'n vriendin voor werkt!



Het is erg leuk om zo op afstand betrokken te zijn bij het werk dat ze doet en daarom heb ik besloten om er gewoon mee door te gaan. Nu de zolderkamer klaar is (jippie!) kan ik de kamer die over is als werkkamer gebruiken, hoef ik niet langer alles uit de kelderkast op te diepen als ik wil naaien en kan ik er makkelijker tijd insteken.

Mochten jullie nog tips hebben voor nieuwe artikelen, dan hoor ik dat graag. De naamslabbetjes zijn bv. erg leuk om te maken, maar ik heb er inmiddels al heel wat gemaakt en dan slaat de 'sleur' wat toe... ;-)

4 opmerkingen:

Alies zei

Dat is een leuk bedrag!
Enne...Via Marktplaats deden mijn naam-labeldoekjes 't best goed :-) Ik heb er nu geen tijd meer voor dus neem 't gerust over, haha!
Naam met strijkvelours: lekker snel en mooi om te zien!

Henriette zei

Wat een lief idee van je om zo het werk te ondersteunen. Veel succes .

Vlijtig Liesje zei

Leuk dat je winkeltje goed loopt. En een heuse werkplek lijkt me heerlijk. Dat werkt denk ik ook veel prettiger.

Zeeuwse Mama zei

Wat super om te lezen dat je al 75 euro hebt over kunnen maken!!